نقد بازي اسيسينس كريد(كشيش آدم كش)سري(2)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 خرداد 1391
بازدید : 249
نویسنده : امیرحسین ابراهيمي

 کیش یک آدم‌کش ۲

کیش یک آدم‌کش ۲
Assassin's Creed II

Assassins Creed 2 cover.jpg
جلد کیش یک آدم‌کش ۲

سازنده(ها)

یوبی‌سافت مونترال

منتشرکننده(ها)

یوبی‌سافت

طراح(ها)

پاتریس دیسلیت (Creative Director)

سباستین پائول (تهیه کننده)[۱]
جید ریموند (Executive Producer)[۲]

موتور

انویل[۳]

سیستم(ها)

مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰

تاریخ انتشار

US ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹[۴]
PAL ۲۰ نوامبر ۲۰۰۹[۵]

سبک بازی

سبک ماجرایی-اکشن
سبک دنیای آزاد

تعداد نفرات ممکن

تک‌نفره

 

  •  

 

 

کیش یک آدم‌کش ۲ (به انگلیسی: Assassin's Creed II) دومین بازی از سری کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت منتشر شد. این بازی داستانی غیرخطی دارد و در برای دستگاههای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰؛ و سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌است.[۱][۶]

 داستان

داستان بازی را کوری می (Corey May) نوشته است. از آثار این نویسنده می توان به Prince of Persia: Warrior Within،Stolen،Prince of Persia: The Two Thrones،Army of Two و Assassin's Creed اشاره کرد.داستان بازی کیش یک آدم کش 2 از جایی آغاز می‌شود که دزموند مایلز (Desmond Miles) که به وسیله دستگاه Animus توانسته بود به دوران جنگ‌های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام لوسی استیلمن-Lucy Stillman-که مسئول دستگاه Animus است از محلی که در آن فعالیت می کنند، فرار کند. پس از اینکه آن‌ها موفق می شوند از دست ماموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می روند که دستگاه Animus 2 در آن قرار دارد. آن‌ها باز هم سعی دارند که به وسیله این دستگاه به گذشته بروند و در نقش یکی دیگر از اجداد دزموند که اتزیو آودیتوره دی فیرنز (Ezio Auditore di Firenze) نام دارد به بخش نا معملوم دیگری از تاریخ دست پیدا کنند. آن‌ها در قرن پانزدهم به ونیز می روند. در آن روز اتزیو تازه به دنیا آمده است. بعد از آن بازی به زمانی سفر می‌کند که دیگر اتزیو به مرد جوانی تبدیل شده است. خانواده اتزیو یکی از خانواده‌های مهم آن زمان ونیز هستند که یک راز بزرگ را در خود دارند. پدر اتزیو که جیووانی(Giovanni) نام دارد عضو یکی از گروه‌های حشاشیون آن زمان است. اما اتفاقی باعث می‌شود که هویت پدر او فاش شود. هنگامی که مشخص می‌شود که پدر جیووانی یکی از حشاشیون‌های معروف بوده است، دولت آن زمان او و دو پسر دیگرش را به اعدام محکوم می کنند. روز اعدام آن‌ها فرا می رسد و اتیزیو به همراه خواهر و مادرش با اندوه فراوان در حال نگاه کردن به اعضای خانواده شان هستند. پس از اعدام، اتزیو قسم می خورد که انتقام خون پدر و برادرانش را از عاملین این اتفاق بگیرد. به همین دلیل اتزیو نیز راه پدرش را در پیش می گیرد و به گروه حشاشیون می پیوندد [۷]

گیم پلی

بازیکن در این بازی می‌تواند از ساختمان‌های بلند بالا برود و به یکباره از آن‌ها به پایین بپرید. سیستم مبارزه‌ها در بازی هم بسیار بهتر شده است. همانند گذشته می توانید در هنگام حمله دشمنان، ضربات را دفاع کنید و با حرکات بسیار جالب و هیجان آوری آن‌ها را از بین ببرید. یکی از امکاناتی که در این شماره به گیم پلی بازی اضافه شده است، قابلیت شنا کردن است. می توانید در هنگام فرار از دست دشمنان به داخل رودخانه‌ها بپرید و پنهان شوید. یکی دیگر از مسائلی هم که باعث شده گیم پلی بازی تغییر کند، استفاده از اختراعات لئوناردو داوینچی است. می توانید به وسیله دستگاه پرواز او بر فراز شهر ونیز پرواز کنید. همچنین می توانید از تیغه‌های پنهانی که داوینچی برای شما طراحی کرده است هم استفاده کرد.

صدا گذاری

موسیقی بازی کاملا از موسیقی آن زمان ایتالیا برگرفته شده است.کار آهنگسازی این بازی را آقای جسپر کید (Jasper Kyd) بر عهده داشته است که موسیقی بازی هایی همچونHitman ، Gears of War و Splinter Cell: Chaos Theory را ساخته است. از صدای فیلیپ شهباز (Philip Shahbaz) برای شخصیت اتزیو استفاده شده است. همچنین از صدای نولان نورث (Nolan North) نیز برای شخصیت دزموند مایلز استفاده شده است. البته صدای اشخاص مختلف در بازی، صداهایی که در محیط بازی شنیده می شوند به ویژه صداهایی که در هنگام جشن‌ها و مراسم‌های مختلفی که در بازی وجود دارند نیز بسیار خوب توصیف شده‌است.

 




:: برچسب‌ها: نقد بازي اسيسينس كريد(كشيش آدم كش)(2) ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ برای زمان نوجوانی بنده است . سال ها است به روز نمی شود . به دلیل مشغله های کاری سال ها است که مدیریت ای صورت نمی گیرد .

ايا از وبلاگ من راضي هستيد؟ايا در آن عضو شده ايد؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات درباره ی همه چیز و آدرس hldvpsdk2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 21455
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com